top of page
Search

De foto van de maand

Zoals sommigen van jullie wel weten maak ik voor poppodium Duycker in Hoofddorp af en toe wat foto's tijdens de spetterende optredens aldaar. Ergens voor de laatste lockdown van 2021 wisten de DareDevils er weer een groot feest van te maken en ik maakte er menig vrolijke foto. Een van mijn laatste foto's die avond was een foto vanuit het uit haar dak gaande publiek.

Bij Duycker vond men vooral die foto erg leuk en ik kwam hem dan ook weer tegen, samen met nog een aantal andere foto's van collega-fotografen, om gekozen te worden tot "Foto van de maand".


En jawel hoor, de meesten vonden mijn foto het leukst en binnenkort kan je daarom mijn afbeelding op groot canvasformaat terugvinden aan de muur van het Duyckercafé. Iedereen die op mij gestemd heeft: Dankjewel!

0 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page