top of page
Search

Een prettig weerzien

Updated: Sep 27, 2022

Een jaar of 3-4 geleden zag ik The Vipers uit Italië voor het eerst. De heren presenteerden een goede Queen Tribute show en na afloop van dit concert raakten wij aan de praat en we werden FAcebookvrienden. Een jaar later, vlak voor de Coronamalaise kwam ik ze weer voor mijn camera tegen en nu was het de derde keer dat wij elkaar de hand konden schudden, even bijpraten en daarna lekker optreden en fotograferen.


De show is nog beter geworden, het publiek was in feeststemming, ik fotografeerde meer dan lekker (tot op het podium aan toe) en na afloop was het ook voor mij even fototijd. Heren, dank weer voor de prima avond en tot de vierde keer!


Dat ook mijn foto's wel in de smaak vielen bewees de Facebookgroep Cool Click die één van mijn afbeeldingen promoveerde tot hun "Foto van de maand". Dankjewel Coolclickers.



1 view0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page