top of page
Search

Freddy leeft weer een beetje.

Tijdens het laatste Reuringfestival in Purmerend raakte ik aan de praat met de heren van de Italiaanse Queen Tributeband "The Vipers". Aardige heren en toen de zanger vroeg of ik de echte Queen weleens live had gezien kon ik hem bevestigend antwoorden. Ik gaf toen meteen aan dat ik wel een beetje mijn bedenkingen had met een band die Freddy Mercury probeerde na te doen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik na het concert wel onder de indruk was hoe die Italianen een complete Queenshow neerzetten zonder afbreuk aan het origineel. Kortom, de bandleden en mijn persoontje werden Facebookvrienden en toen zij op de sterfdag van Freddy Mercury een concert gaven in Hoofddorp was ik, op uitnodiging van de band, erbij.

Bovendien mocht ik overal tijdens het concert fotograferen en bij de toegift werd mij gevraagd om de afsluitende foto te maken. Daar stond ik dus op de plek van de drummer en lagen vier vrolijke Italianen met de duimen omhoog tevreden te zijn.

Na afloop nog even samen op de foto. De vrijwilliger die de foto maakte had volgens mij nog nooit een foto met een smartphone gemaakt, de kwaliteit is niet best maar de lol was er niet minder om. Tja, prima band die Vipers. Als ze in de buurt zijn moeten jullie beslist eens gaan kijken!

0 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page