top of page
Search

Ik fotografeer geen bloemetjes en bijtjes.

Enige tijd geleden werd ik benaderd door een journaliste van het Noord Hollands Dagblad die graag een stukje wilde schrijven over mijn fotografenactiviteiten. Het vervolg was dat ik tijdens een optreden, waar ik aanwezig was, door haar, inclusief een fotograaf van de krant, gevolgd werd.

Het resultaat zien jullie op bijgaande foto. Twee pagina's in de Waterlandse editie en zelfs nog een foto op de voorpagina. Het kon niet op!



De reacties waren allemaal positief en bijzonder vond ik het ook dat ik soms werd gefeliciteerd. Leuk dus en mij benieuwd of er nog verdere zaken hierdoor gaan gebeuren. Eerst maar eens binnenkort Mr. Punch, een Italiaanse Marillion/Genesis Tribute band, op de gevoelige plaat vastleggen.

4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page