top of page
Search

Nieuwe ParckPop-website is online.

Wie mij een beetje kent, weet dat ik de afgelopen jaren op de laatste zondag van de bouwvakvakantie bij het Ilpendamse ParckPopfestival te vinden was. Vele uren fijne muziek van vooral regionale bandjes, een hapje en een drankje, beetje bijkletsen en meestal ook een buitje regen. Natuurlijk was ik er vooral voor het maken van fijne foto's van de artiesten, maar ook het sfeertje was altijd top.



Vanaf heden is de nieuwe website van ParckPop online en veel, nee heel veel foto's die ik de afgelopen jaren geschoten heb zijn op de website te vinden. Geen moment heb ik geaarzeld om ze beschikbaar te stellen. Het werd een "Oja-ervaring". Nu maar hopen dat versie 2021 wel doorgang kan vinden. Ik zal er weer bij zijn.

12 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page