top of page
Search

Wat een beoordeling!

In een van de eerdere posts konden jullie lezen dat ik voor de derde keer De Italiaanse Vipers voor de lens had kunnen verwelkomen. Daar kwamen een aantal fraaie foto's uit voort.

Op 11 januari had ik de gelegenheid om met een aantal collega-fotografen de theatervoorstelling van meesterfotograaf William Rutten te bezoeken. In de pauze was er gelegenheid om één van de foto's die op je smartphone stond ter beoordeling, na de pauze, in te sturen.


Het werd bij mij de foto van Viperzanger Giuseppe Maggioni. En tot mijn eigen verbazing kwam de foto vervolgens meer dan levensgroot op het scherm tijdens de voorstelling. William kon, gezien zijn op- en aanmerkingen, de prent wel erg waarderen. Een daverend applaus van de toeschouwers was vervolgens mijn deel!

Altijd leuk als je zoiets even meemaakt,

2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page